Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy
Co robić jeśli po zakupieniu towaru klient stwierdzi, że towar mu nie odpowiada? Jeśli taka sytuacja wystąpi, prosimy nas informować, my się tym zajmiemy, jest to nawet regulowane przez prawo.
Jeśli chcesz tylko wymienić towar na inny, skontaktuj się z nami mailem (info@rolme.pl) i ustalimy, który towar wymienimy. Następnie należy odesłać towar do wymiany na adres: Vingo s.r.o., Heydukova 349, Strakonice 38601, CZ. Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki niezwłocznie wyślemy nowy towar.
W przypadku odstąpienia od umowy jest to prawnie możliwe w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W razie potrzeby istnieje możliwość uzgodnienia przedłużenia tego terminu i odstąpienia od umowy nawet po tym okresie – tutaj wymagana jest zgoda.
Prosimy zawsze informować nas o skorzystaniu z przysługującego prawa do odstąpienia od umowy i ustalenia szczegółów np. zwrotu (najlepiej mailowo info@rolme.pl). Następnie należy towar zapakować i wysłać go na adres Vingo s.r.o., Heydukova 349, Strakonice 38601, CZ. Po otrzymaniu towaru zajmiemy się wszystkim i zwrócimy pieniądze zgodnie z wcześniejszą umową.
Prosimy o poinformowanie nas o wysyłce paczki.
Dziękujemy Martin i Martina